ISO 9000 standartlarının temel prensipleri nelerdir?

ISO 9000 standartlarının temel prensipleri nelerdir?

ISO 9000 Standarları 8 Temel Prensip üzerine kurulmuştur: Müşteri Odaklılık Kuruluşlar, müşterilerine bağlıdır. Bu nedenle; Müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı,Müşteri şartlarını [...] Devamı

ISO belgesi veren firmalar kimlerdir?

ISO belgesi veren firmalar kimlerdir?

Tüm ISO standartlarına yönelik belgelendirme veya başka bir deyişle sertifikalandırma işlemleri, akreditasyon kuruluşları tarafından bu belgeleri düzenleme yetkisi verilmiş, yani akredite edilmiş [...] Devamı

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Standardı nedir?

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Standardı nedir?

“Müşteri şikayetleri değerlidir” cümlesini eminiz bir çok defa duymuş veya okumuşsunuzdur. Bunu hepimiz biliriz de, müşteri şikayetlerinden nasıl yarar sağlayacağımızı bilemeyiz. ISO (International [...] Devamı

ISO 10002 standardının yapısı nasıl? İçeriğinde neler var?

ISO 10002 standardının yapısı nasıl? İçeriğinde neler var?

Standart, ISO tarafından yayınlanan diğer standartlar ile tamamen benzer bir şekilde oluşturulmuş. ISO9000, ISO14000 vb. standart kullanıcıları hiç yabancılık çekmeyecekler. Çünkü bu standartlardaki [...] Devamı

ISO 10002 uygulamak firmamıza ne kazandırır? Faydaları nelerdir?

ISO 10002 uygulamak firmamıza ne kazandırır? Faydaları nelerdir?

ISO 10002 standardında, elde edilebilecek kazanımlarla ilgili şu bilgiler verilmektedir: Şikayetlerin ele alınması yoluyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde iyileştirmeyi sağlayabilir ve [...] Devamı