Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimleri


Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimleri

YAKIN PLAN

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Standardı nedir?

“Müşteri şikayetleri değerlidir” cümlesini eminiz bir çok defa duymuş veya okumuşsunuzdur. Bunu hepimiz biliriz de, müşteri şikayetlerinden nasıl yarar sağlayacağımızı...

ISO 10002 standardının yapısı nasıl? İçeriğinde neler var?

Standart, ISO tarafından yayınlanan diğer standartlar ile tamamen benzer bir şekilde oluşturulmuş. ISO9000, ISO14000 vb. standart kullanıcıları hiç yabancılık...

ISO 10002 uygulamak firmamıza ne kazandırır? Faydaları nelerdir?

ISO 10002 standardında, elde edilebilecek kazanımlarla ilgili şu bilgiler verilmektedir: Şikayetlerin ele alınması yoluyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde...

ISO10002 İle Müşteri Şikayetlerinden Yarar Sağlamak

Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. İyi bir Şikayet Yönetimi...

EĞİTİM TÜRLERİ

Herkesin ve her kurumun eğitimle ilgili ihtiyaç ve beklentileri bir birinden farklıdır.

Biz de ihtiyaç ve beklentilerinizi tam olarak karşılamak üzere farklı eğitim türleri geliştirdik. Müşteri Şikayetleri Yönetimi Eğitimleri için size en uygun çözümü seçin.

Eğitim türleri hakkında bilgi edinin.
NEDEN BİZ ?

Eğitim konusunda bir çok alternatif kuruluş ve bir çok alternatif eğitim programı mevcut. Bu alternatifler arasında doğru seçim yapabilmek oldukça zor.

Seçiminize yardımcı olabilmesi amacıyla herhangi bir yerden alabileceğiniz klasik ve birbirinin aynısı gibi görünen eğitim programlarında karşılaşabileceğiniz riskler, ve bu risklere karşı bizim yaklaşımlarımızı özetlemeye çalıştık.

Eğitim yaklaşımlarımız hakkında bilgi edinin.