Daha önce ISO 10002 standardı veya müşteri şikayetleri yönetimi konusunda hiç bir sistem çalışmanız olmadı ise, sıfırdan belgelendirmeye kadar tam bir sistem kurulumu için danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
Danışmanlık desteği ile hem ilgili standart ve mevzuat şartlarına uygun, hem de kuruluşunuzu yansıtacak ve fayda sağlayacak bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahip olabilirsiniz.
Daha önce çeşitli ihtiyaçlarınızdan dolayı müşteri şikayetleri konusunda kuruluşunuzda bazı çalışmalar yapmış olabilirsiniz. Veya halihazırda başka bir yönetim sistemine sahip olabilirsiniz. Bu durumda mevcut durumunuz ISO 10002 standardı şartlarının bir kısmını tamamen/kısmen karşılıyor olabilir.
Mevcut durumunuzda ISO 10002 standardının hangi şartlarının, ne derecede karşılandığını, standarda tam olarak uyum için hangi eksikleri gidermeniz gerektiğini detaylı olarak analiz ederek size raporlayabiliriz.
Özellikle sistem kurulumu konusunda tecrübeli ve tam bir danışmanlık desteğine ihtiyaç duymayan kuruluşlar için ideal çözüm!
ISO 10002'e uygun bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahipsiniz ve bunu belgelendirmek istiyorsunuz. Veya mevcut belgelendirme firmanızdan herhangi bir nedenle memnun değilsiniz ve değiştirmek istiyorsunuz.
Doğru belgelendirme kuruluşunun seçimi ve belgelendirme sürecinin doğru bir şekilde yönetilmesi, kurmuş olduğunuz sistemin uluslararası alanda tanınırlığı ve kurum imajınız açısından çok büyük önem arz etmekte ve deneyim gerektirmektedir.
Ne yazık ki bir çok kuruluş kendi sektörüne, kurumsal yapısına ve marka imajına uygun belgelendirme kuruluşu seçememekte, bu yüzden gerek kurum içi gerekse marka imajı konusunda belgelendirmenin faydalarını yeterince görememektedirler.
Kurumunuzun belgelendirme süreçlerinin doğru ve etkin bir şekilde yürütülmesinde, Kum'un uzun yıllara dayanan belgelendirme deneyimlerinden faydalanabilirsiniz.
Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı ile ilgili herhangi bir sorunuz mu var? İletin, cevaplayalım.
Sorularım varKuruluşumuz için ön değerlendirme çalışması yapılarak yol haritası oluşturulmasını istiyoruz.
(Sınırlı bir süre için ÜCRETSİZ!)
Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı hizmeti için teklif almak istiyoruz.
Danışmanlık Teklifi alDanışmanlık hizmetleri konusunda bir çok alternatif kuruluş ve bir çok alternatif danışmanlık programı mevcut. Bu alternatifler arasında doğru seçim yapabilmek oldukça zor.
Seçiminize yardımcı olabilmesi amacıyla herhangi bir yerden alabileceğiniz klasik ve birbirinin aynısı gibi görünen danışmanlık hizmetlerinde karşılaşabileceğiniz riskler, ve bu risklere karşı Kum danışmanlık hizmetlerinin size sunduklarını özetlemeye çalıştık.
Farkımız nedir?Bu yazıdan önce yazının 1.bölümü olan ISO 9001 2015'te Risk ve Fırsat Yönetimi ve 2.bölümü olan Risk ve Fırsat Kavramları yazılarını okumanızı öneririz. ISO 9001:2015'e göre ... Devamı
Bu yazıdan önce yazının 1.bölümü olan ISO 9001 2015'te Risk ve Fırsat Yönetimi yazısını okumanızı öneririz. Risk ve Fırsat Kavramları Risk; belirsizliğin etkisi olarak tanımlanmaktadır... Devamı
Küreselleşen Dünya ! Acımasız rekabet ! Son yıllarda iş dünyası ile ilgili çevrelerde bol bol duyduğumuz, bol bol okuduğumuz, moda bir slogan haline gelen iki terim. Evet, Dünya küreselleşiyo... Devamı
“Müşteri şikayetleri değerlidir” cümlesini eminiz bir çok defa duymuş veya okumuşsunuzdur. Bunu hepimiz biliriz de, müşteri şikayetlerinden nasıl yarar sağlayacağımızı bilemeyiz. ISO (International... Devamı
ISO 10002 standardında, elde edilebilecek kazanımlarla ilgili şu bilgiler verilmektedir: Şikayetlerin ele alınması yoluyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde iyileştirmeyi sağlayabilir ve şi... Devamı
ISO 9000 standartlar serisi; müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak sureti ile müşteri memnuniyetini artırmak için, kalite yönetim sisteminin geliştirilmesi, uygulanması ve etkinliğinin iyileşti... Devamı
Standart, ISO tarafından yayınlanan diğer standartlar ile tamamen benzer bir şekilde oluşturulmuş. ISO9000, ISO14000 vb. standart kullanıcıları hiç yabancılık çekmeyecekler. Çünkü bu standartlardaki b... Devamı
ISO 9000 sistemini kuran ve etkin olarak uygulayan kuruluşlar, bundan birçok fayda görürler. Bunların bir kısmı aşağıda sıralanmıştır. » Çalışanların kalite ve müşteri memnuniyetinin önemi konusund... Devamı
Etkin Proje Yönetimi
Danışmanlık projelerimiz; Deming Cycle (PDCA) ve Project Management Life Cycle (PMLC) ilkelerinin 30 yılın üzerindeki uygulama deneyimi ile harmanlanması sonucu geliştirdiğimiz ve KUM-CPM Yazılımımız ile desteklediğimiz KUM PROJE YÖNETİM METODOLOJİSİ çerçevesinde planlanmakta ve yönetilmektedir.
Bu sayede; projelerin başarıya ulaşmasını garanti altına almakla kalmıyor, projelerin en kısa sürede, en az kaynak kullanarak ve en düşük toplam maliyetle tamamlanabilmesini sağlıyoruz.
Proje Yönetim metodolojimiz hakkında bilgi edinin:
Tipik bir danışmanlık projesini nasıl yürütürüz?