Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı


ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Kurulum Danışmanlığı

Daha önce ISO 10002 standardı veya müşteri şikayetleri yönetimi konusunda hiç bir sistem çalışmanız olmadı ise, sıfırdan belgelendirmeye kadar tam bir sistem kurulumu için danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Danışmanlık desteği ile hem ilgili standart ve mevzuat şartlarına uygun, hem de kuruluşunuzu yansıtacak ve fayda sağlayacak bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahip olabilirsiniz.

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Mevcut Durum Analizi

Daha önce çeşitli ihtiyaçlarınızdan dolayı müşteri şikayetleri konusunda kuruluşunuzda bazı çalışmalar yapmış olabilirsiniz. Veya halihazırda başka bir yönetim sistemine sahip olabilirsiniz. Bu durumda mevcut durumunuz ISO 10002 standardı şartlarının bir kısmını tamamen/kısmen karşılıyor olabilir.

Mevcut durumunuzda ISO 10002 standardının hangi şartlarının, ne derecede karşılandığını, standarda tam olarak uyum için hangi eksikleri gidermeniz gerektiğini detaylı olarak analiz ederek size raporlayabiliriz.

Özellikle sistem kurulumu konusunda tecrübeli ve tam bir danışmanlık desteğine ihtiyaç duymayan kuruluşlar için ideal çözüm!

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Belgelendirmesi

ISO 10002'e uygun bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahipsiniz ve bunu belgelendirmek istiyorsunuz. Veya mevcut belgelendirme firmanızdan herhangi bir nedenle memnun değilsiniz ve değiştirmek istiyorsunuz.

Doğru belgelendirme kuruluşunun seçimi ve belgelendirme sürecinin doğru bir şekilde yönetilmesi, kurmuş olduğunuz sistemin uluslararası alanda tanınırlığı ve kurum imajınız açısından çok büyük önem arz etmekte ve deneyim gerektirmektedir.

Ne yazık ki bir çok kuruluş kendi sektörüne, kurumsal yapısına ve marka imajına uygun belgelendirme kuruluşu seçememekte, bu yüzden gerek kurum içi gerekse marka imajı konusunda belgelendirmenin faydalarını yeterince görememektedirler.

Kurumunuzun belgelendirme süreçlerinin doğru ve etkin bir şekilde yürütülmesinde, Kum'un uzun yıllara dayanan belgelendirme deneyimlerinden faydalanabilirsiniz.

Kuruluşunuza özel danışmanlık projelerini birlikte tasarlayalım

Sorularım var

Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı ile ilgili herhangi bir sorunuz mu var? İletin, cevaplayalım.

Sorularım var

Ön Değerlendirme

Kuruluşumuz için ön değerlendirme çalışması yapılarak yol haritası oluşturulmasını istiyoruz.
(Sınırlı bir süre için ÜCRETSİZ!)

Ön Değerlendirme Talebi

Danışmanlık Teklifi

Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı hizmeti için teklif almak istiyoruz.

Danışmanlık Teklifi al

Danışmanlık Hizmetleri

  • Bilgi Güvenliği Yönetimi Danışmanlığı
  • Çevre Yönetimi Danışmanlığı
  • Enerji Yönetimi Danışmanlığı
  • İş Sağlığı Güvenliği Yönetimi Danışmanlığı
  • İş Sürekliliği Yönetimi Danışmanlığı
  • İhbar Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Risk Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Yönetişim Danışmanlığı
  • Kalite Yönetimi Danışmanlığı
  • Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Danışmanlığı
  • Uygunluk Yönetimi Danışmanlığı
  • Varlık Yönetimi Danışmanlığı
  • Yolsuzlukla Mücadele Danışmanlığı
  • FARKIMIZ NEDİR?

    Danışmanlık hizmetleri konusunda bir çok alternatif kuruluş ve bir çok alternatif danışmanlık programı mevcut. Bu alternatifler arasında doğru seçim yapabilmek oldukça zor.

    Seçiminize yardımcı olabilmesi amacıyla herhangi bir yerden alabileceğiniz klasik ve birbirinin aynısı gibi görünen danışmanlık hizmetlerinde karşılaşabileceğiniz riskler, ve bu risklere karşı Kum danışmanlık hizmetlerinin size sunduklarını özetlemeye çalıştık.

    Farkımız nedir?

    Daha Fazla Bilgi Edinin!

    ISO 9001 2015'te Risk ve Fırsat Yönetimi

    ISO 9001:2015 standardı 15 Eylül 2015 tarihinde yayınlanarak kullanıma girdi. Yeni revizyonun getirdiği en büyük değişikliklerden biri "Risk Yönetimi" kavramının gelmesi. Risk ve Fırsatların... Devamı

    ISO10002 İle Müşteri Şikayetlerinden Yarar Sağlamak

    Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşt... Devamı

    ISO 10002 uygulamak firmamıza ne kazandırır? Faydaları nelerdir?

    ISO 10002 standardında, elde edilebilecek kazanımlarla ilgili şu bilgiler verilmektedir: Şikayetlerin ele alınması yoluyla elde edilen bilgi, ürünler ve proseslerde iyileştirmeyi sağlayabilir ve şi... Devamı

    ISO 9000 standartlarının temel prensipleri nelerdir?

    ISO 9000 Standarları 8 Temel Prensip üzerine kurulmuştur: Müşteri Odaklılık Kuruluşlar, müşterilerine bağlıdır. Bu nedenle; Müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı,Müşteri şartla... Devamı

    ISO 10002 standardının yapısı nasıl? İçeriğinde neler var?

    Standart, ISO tarafından yayınlanan diğer standartlar ile tamamen benzer bir şekilde oluşturulmuş. ISO9000, ISO14000 vb. standart kullanıcıları hiç yabancılık çekmeyecekler. Çünkü bu standartlardaki b... Devamı

    Risk ve Fırsat Karmaşası

    ISO9001 2015 revizyonunun getirdiği en büyük değişikliklerden (kimilerine göre karmaşalardan) biri de risk tabanlı düşünme idi. Bu kavramın yansımasını da standardın içinde bolca “blok” hali... Devamı

    ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Standardı nedir?

    “Müşteri şikayetleri değerlidir” cümlesini eminiz bir çok defa duymuş veya okumuşsunuzdur. Bunu hepimiz biliriz de, müşteri şikayetlerinden nasıl yarar sağlayacağımızı bilemeyiz. ISO (International... Devamı

    Risk ve Fırsat Kavramları

    Bu yazıdan önce yazının 1.bölümü olan ISO 9001 2015'te Risk ve Fırsat Yönetimi yazısını okumanızı öneririz. Risk ve Fırsat Kavramları Risk; belirsizliğin etkisi olarak tanımlanmaktadır... Devamı

    Etkin Proje Yönetimi

    Danışmanlık projelerimiz; Deming Cycle (PDCA) ve Project Management Life Cycle (PMLC) ilkelerinin 30 yılın üzerindeki uygulama deneyimi ile harmanlanması sonucu geliştirdiğimiz ve KUM-CPM Yazılımımız ile desteklediğimiz KUM PROJE YÖNETİM METODOLOJİSİ çerçevesinde planlanmakta ve yönetilmektedir.

    Bu sayede; projelerin başarıya ulaşmasını garanti altına almakla kalmıyor, projelerin en kısa sürede, en az kaynak kullanarak ve en düşük toplam maliyetle tamamlanabilmesini sağlıyoruz.

    Proje Yönetim metodolojimiz hakkında bilgi edinin:

    Tipik bir danışmanlık projesini nasıl yürütürüz?