Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı


ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Kurulum Danışmanlığı

Daha önce ISO 10002 standardı veya müşteri şikayetleri yönetimi konusunda hiç bir sistem çalışmanız olmadı ise, sıfırdan belgelendirmeye kadar tam bir sistem kurulumu için danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Danışmanlık desteği ile hem ilgili standart ve mevzuat şartlarına uygun, hem de kuruluşunuzu yansıtacak ve fayda sağlayacak bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahip olabilirsiniz.

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Mevcut Durum Analizi

Daha önce çeşitli ihtiyaçlarınızdan dolayı müşteri şikayetleri konusunda kuruluşunuzda bazı çalışmalar yapmış olabilirsiniz. Veya halihazırda başka bir yönetim sistemine sahip olabilirsiniz. Bu durumda mevcut durumunuz ISO 10002 standardı şartlarının bir kısmını tamamen/kısmen karşılıyor olabilir.

Mevcut durumunuzda ISO 10002 standardının hangi şartlarının, ne derecede karşılandığını, standarda tam olarak uyum için hangi eksikleri gidermeniz gerektiğini detaylı olarak analiz ederek size raporlayabiliriz.

Özellikle sistem kurulumu konusunda tecrübeli ve tam bir danışmanlık desteğine ihtiyaç duymayan kuruluşlar için ideal çözüm!

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Belgelendirmesi

ISO 10002'e uygun bir müşteri şikayetleri yönetim sistemine sahipsiniz ve bunu belgelendirmek istiyorsunuz. Veya mevcut belgelendirme firmanızdan herhangi bir nedenle memnun değilsiniz ve değiştirmek istiyorsunuz.

Doğru belgelendirme kuruluşunun seçimi ve belgelendirme sürecinin doğru bir şekilde yönetilmesi, kurmuş olduğunuz sistemin uluslararası alanda tanınırlığı ve kurum imajınız açısından çok büyük önem arz etmekte ve deneyim gerektirmektedir.

Ne yazık ki bir çok kuruluş kendi sektörüne, kurumsal yapısına ve marka imajına uygun belgelendirme kuruluşu seçememekte, bu yüzden gerek kurum içi gerekse marka imajı konusunda belgelendirmenin faydalarını yeterince görememektedirler.

Kurumunuzun belgelendirme süreçlerinin doğru ve etkin bir şekilde yürütülmesinde, Kum'un uzun yıllara dayanan belgelendirme deneyimlerinden faydalanabilirsiniz.

Kuruluşunuza özel danışmanlık projelerini birlikte tasarlayalım

Sormak istediklerim var

Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı ile ilgili herhangi bir sorunuz mu var? Bize iletin, yetkililerimiz cevaplasın.

Sormak istediklerim var

Danışmanlık Teklifi

Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı hizmeti için teklif almak istiyoruz.

Danışmanlık Teklifi al

Danışmanlık Hizmetleri

  • Bilgi Güvenliği Yönetimi Danışmanlığı
  • Çevre Yönetimi Danışmanlığı
  • Enerji Yönetimi Danışmanlığı
  • İş Sürekliliği Yönetimi Danışmanlığı
  • İş Sağlığı Güvenliği Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Yönetişim Danışmanlığı
  • Kalite Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Risk Yönetimi Danışmanlığı
  • Müşteri Şikayetleri Yönetimi Danışmanlığı
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk Danışmanlığı
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Danışmanlığı
  • Uygunluk Yönetimi Danışmanlığı
  • Varlık Yönetimi Danışmanlığı
  • Yolsuzlukla Mücadele Yönetimi Danışmanlığı
  • FARKIMIZ NEDİR?

    Danışmanlık hizmetleri konusunda bir çok alternatif kuruluş ve bir çok alternatif danışmanlık programı mevcut. Bu alternatifler arasında doğru seçim yapabilmek oldukça zor.

    Seçiminize yardımcı olabilmesi amacıyla herhangi bir yerden alabileceğiniz klasik ve birbirinin aynısı gibi görünen danışmanlık hizmetlerinde karşılaşabileceğiniz riskler, ve bu risklere karşı Kum danışmanlık hizmetlerinin size sunduklarını özetlemeye çalıştık.

    Farkımız nedir?

    Daha Fazla Bilgi Edinin!

    Süreç Performans Yönetimi ve ISO9000 Standartları

    Küreselleşen Dünya ! Acımasız rekabet ! Son yıllarda iş dünyası ile ilgili çevrelerde bol bol duyduğumuz, bol bol okuduğumuz, moda bir slogan haline gelen iki terim. Evet, Dünya küreselleşiyo... Devamı

    ISO10002 İle Müşteri Şikayetlerinden Yarar Sağlamak

    Günümüzün rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. İyi bir Şikayet Yönetimi Sistemi, başarılı işletmeler için müşt... Devamı

    ISO 9001 Belgesi almak ne demektir? ISO 9001 Belgesi nasıl alınır?

    ISO 9000 standartları gözetilerek kurulmuş olan kalite yönetim sisteminizin, bu standart şartlarını karşıladığının, yetkilendirilmiş, bağımsız 3. taraf kuruluşlarca (belgelendirme kuruluşları) denetle... Devamı

    ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi nasıl kurulur?

    Kalite Yönetim sisteminin kurulması, ilgili standart şartlarının, kuruluş yapısı gözetilerek karşılanacağı bir yapının oluşturulması anlamına gelmektedir. Bu amaçla yapılacak sistem kurulum faaliye... Devamı

    ISO 10002 standardının yapısı nasıl? İçeriğinde neler var?

    Standart, ISO tarafından yayınlanan diğer standartlar ile tamamen benzer bir şekilde oluşturulmuş. ISO9000, ISO14000 vb. standart kullanıcıları hiç yabancılık çekmeyecekler. Çünkü bu standartlardaki b... Devamı

    ISO 9000 standartlarının temel prensipleri nelerdir?

    ISO 9000 Standarları 8 Temel Prensip üzerine kurulmuştur: Müşteri Odaklılık Kuruluşlar, müşterilerine bağlıdır. Bu nedenle; Müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı,Müşteri şartla... Devamı

    ISO 9000 Standartları (ISO 9001) nedir?

    ISO 9000 standartlar serisi; müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak sureti ile müşteri memnuniyetini artırmak için, kalite yönetim sisteminin geliştirilmesi, uygulanması ve etkinliğinin iyileşti... Devamı

    ISO 9001:2015 Revizyonunun getirdiği değişiklikler

    ISO 9001 Kalite Yönetimi standardında uzun süredir beklenen revizyon süreci tamamlandı ve dünya üzerinde en yaygın olarak kullanılan standardın yeni revizyonu 15 Eylül 2015 tarihi itibarıyla yayınland... Devamı

    Etkin Proje Yönetimi

    Danışmanlık projelerimiz; Deming Cycle (PDCA) ve Project Management Life Cycle (PMLC) ilkelerinin 30 yılın üzerindeki uygulama deneyimi ile harmanlanması sonucu geliştirdiğimiz ve KUM-CPM Yazılımımız ile desteklediğimiz KUM PROJE YÖNETİM METODOLOJİSİ çerçevesinde planlanmakta ve yönetilmektedir.

    Bu sayede; projelerin başarıya ulaşmasını garanti altına almakla kalmıyor, projelerin en kısa sürede, en az kaynak kullanarak ve en düşük toplam maliyetle tamamlanabilmesini sağlıyoruz.

    Proje Yönetim metodolojimiz hakkında bilgi edinin:

    Tipik bir danışmanlık projesini nasıl yürütürüz?